Gick ändå bra

Igår=)
Va ju ner på viktväktarna i går och hade gått ner 0.1
hahah ja men faktiskt bättre än att det gick upp=)
så e nöjd att jag gick dit ändå!!

Efter på kvällen va linda här=)
alltid lika roligt att ha dig här och snacka massa
sen va det middag och sängen=)

Idag har jag haft sovmorgon=)
snart ska jag bege mig ut måste hitta nya träningsskor juh
fick värsta blåsan igår av dom som gått söder
och ska träna box ikväll så måste ha nya=)
Ska bli kul det va längesedan jag träna det
har bestämt att jag måste variera min träning annars händer inget kroppen
måste bli chockad hela tiden annars står det bara still
så en gång i veckan ska jag ha en rask promenad
en gång ska jag ha simmning och en styrketräning
och sen yterligare en dag då jag har ett av passen där jag rör mig mycket
för konditionen så idag blir det box=)
nästa vecka vill jag nog gå på aerobics eller step up=)
Så nu tror jag att träningen kommer bli roligare med
inget kul att gå ner och göra samma samma samma jag blir uttråkad av det

Nä nu ska jag gå och göra ve mig

C yaaa

Puss på min Älskling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0