Första veckan!!

Va i dag på viktväktarna idag första gången efter inskrivningen=)
Det gick bra -1,9 kg denna vecka=)
Trots mina synder=) men som sagt man måste kunna unna
sig i måttliga mängder
Ju mer jag förbjuder mig själv ju svårare tycker jag det är..
men som sagt nästan 2 kg klarade jag ändå=) weeiii
Igår va jag med frida på ikea och väla...
sen hem en svänt färga håret och sen ner och träna
gårdagen försvann snabbt...
Idag har jag varit på väla med jenny samt
elgiganten (blää) haha
sen va jag bara hemma sen sväng och kolla tv sen
ner i stan till VV
Nu har jag fixat mat väntar bara på älsklingen min så vi kan äta
det blir korv och potatisgryta *mums*
så lätt och gott

Här kommer även bilderna från dopet...
(har varit dåligt med bilder den sista tiden... va så duktig innan=)


Lillebror och gudmor e paulas syster Petra


Familjerna=)


Så söt bild på tårtan=)

God va den även, grädden va underbart god i den
jag e inte alls glad i grädde annars.. men den va mums=)
Tack paula och håkan för en fin dag=)

Kommentarer
Postat av: paqula

tack själv

2009-05-05 @ 21:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0