Födelsedag nr 27=)

Idag e det  min födelsedag=)
Fick min pressent av min underbara sambo i går kväll kvart över 12
fick ett armband med medaljonger på 3 st.. så kan kan sätta på fler själv sen om
man vill det... det va det jag önskade mig=)
Älskar min snutt =)

När jag vaknade i morse skulle älskling till jobb
jag gick upp för att städa undan och snygga till mig=)
 Linda och paula va här föst och fikade
Fick ett pressentkort av paula
Sen kom frida med en stor jätte fin buket med blommor... tack snälla tjejer!!
Satt och snacka massa med frida som vanligt sen kom mamma
och frida gick vid halv 5
jag skulle hjälpa mamma med att betala räkningarna för hennes data
inte funkar riktigt...
sen tor jag cyklen ner till oj och handla servetter och hårfärg
en guldbrun super fin hoppas den blir lika fin på=)
Så ska färga håret i morgon måste ju va fin på lördag=)
Sen åkte jag och sola... svettigt=) nya rör så det känndes

Nu sitter jag här väntar på att älskling ska komma hem
han ska leka med jonas dag så jag vet inte vad jag ska göra i kväll
nej nej nej han e inte taskig och skiter i min födelsedag=)
det va jag själv som sa att han kunde umgås
vi ska ändå ut och ha mys middag på fre=)

Nu ska jag äta kvällsmat och förmodligen kolla tv=)

C yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0