Ångest

Idag ska jag ner till viktväktarna
och jag vill verkligen inte=(
Jag har haft en hemsk vecka då jag ätit massa skräp
och alldeles för mycket godis!!
Men syster yster min hade inte heller en bra vecka så ja
hon tyckte vi skulle gå ändå för att få lite peppning
så jag får väl snällt följa med =)
men känns inget bra... har gått upp typ 3 hg denna veckan
iof sig inte mycket det kunde varit värre men det känns ändå inte ok
Men jag får väl stå mitt kast och ta mig dit ändå...
Och får ju som sagt ny information och så
Man får se det possitiva att det blir bättre till nästa vecka=) *förhoppningsvis*
 
I natt sov min minsta systerdotter över... och 9.30 kom
jenny och hämta oss för att köra henne till "skolan"
och sen åkte vi vidare ner till norrahamnen för en frukost...
vilket inte va den bästa frukosten för vägningen idag... men har bara mig
själv att skylla så!!
Sen åkte vi inom city gross så jag kunde handla inför maten i kväll
ska göra flygande jacob tänkte jag=)
Varit sugen på det i 4 dagar nu=)

Nä nu ska jag ut på promenad med luna sen kolla tv lite innan VV
Sen kommer linda på besök=)
Skvaller skvaller heheh

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0