Trött as hell!!

Igår va det fest, vi va först hos granen och sen drog vi ut...
Fy fan säger jag bara..... vilken kväll.... vet inte om jag ska skratta eller gråta åt den??
Men jag hade kul!!
Bakisbrusen hjälpte... mår inte illa men e sjuuuukt jävla trött idag, e glad att luna fick sova hos mamma inatt för jag hade inte änns orkat klä mig för att gå ut med henne... sov till kvart i 3 typ
Ska ika iväg men johan när han slutar jobb och hämta luna sen blir det förmodligen mat om johan inte redan ätit lunch på jobb...
Min underbara älskling....!! han finnns där för mig alltid... även när jag e som pissigast..... e så tacksam över honom och det vet han om med....

**Älskar dig mest**

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0