Thailand=)

Det ar bara sa underbart har!!!

vi kom fram torsdag kvall va det har nere vid 6 tiden kom vi fram till hotellet det va jatte fint, tagit bilder, vi tog oss ett dopp i polen for svalkning, 35 grader varmt va det=)
Sen gick vi ner istan for lite mat och kika runt lite... sen somna vi tidigt sa trotta efter resan.

Fredagen va vi pa stranden ett par timmar sen hem och la oss i polen=)
eftermiddagen kakede vi mat och gick pa thai massage=) hihi lite kul men lite ont med hehe
Lite shopping med johan kopte solglasogon och jag med... och ett par sandaler till johan, 2 part shorts till johan och 2 par bikini till mig=) hihi

Lordag va vi med pa stranden men mest i skuggan for vi brande lite harbotten och axlar pa fredagen, fast vi smorjde oss mycket. sen nar vi duschat hade jag fatt lock for orat och fick ej bort det mega jobbigt... dom har san oronljus har jag testade det for att rensa oronen men gick ej=( jatte jobbigt sa till slut i gar akte vi in till sjukhuset har sa jag fick skoljt ut det, massa vax som satt fast i mitt ora blaaa men det va skont att fa bort=)

Idag e det mandag och kl e halv 11... om 3 timmar sa ska vi aka pa aventyr i 5 timmar=) bland annat ska vi rida elefant hihih ska bli saaa kul=)

Nu blir det polen en stund... skriver en annan dag.... Hej da puss och kram alla

Miss my little luna!!


Kommentarer
Postat av: FRiDA

Vad skönt å höra att ni kommit fram och har det bra! Jag saknar dig massvis, Pelle! Fan att du lämnade mig! =) Njut av Thailand! KRAAAM

2009-03-02 @ 10:18:47
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0