Sol och det börjar kännas som vår=)

Vi kom nog verkligen hem i rätt tid... det e så underbart att se solen skina och börjar kännas varmt... älskar att gå i våren med lättare kläder och slippa jackan!!

Igår så tränade jag för första gången sen vi kom tillbax... trodde det skulle vara jobbigare men det gick super bra=) skönt att komma igång igen.... har ju 8 kg till att klara av nu att gå ner.... hade faktiskt otroligt nog viket jag inte trodde gått upp 0.5 kg bara på semestern=) så nu ligger det still sedan dess... fast jag tryckt i mig all dess olika former av skit sen vi kom hem=) men nu e det slut och ta dom sista hårdhandskarna=)

Har massa att göra här hemma men orkar inte... tänkte ta koplet på luna och gå ut och gå i det underbara vädret... sen får jag väl ta tag i allt... har i allfall fått allt tvättat klart=) och bara det e skönt hehe

Ringde och fick veta att min a kassa äntligen kommit igång nu... Yessss det va inte på tiden ska väl inte behöva ta 3 månader... men men skit i det det kom precis lagom nu att betala räkningarna så e tacksam för det....

För övrigt mår jag super duper bra=) känner mig lycklig=)

I går kväll va jag och johan och käkade thai på big buddha med muuuummmms älskar deras mat... och på lördag blir det förmodligen mongolisk buffe på aisa kook=) det e med muuuummms=)

Just nu känner jag mig sugen på choklad... MEN ska låta bli haha åt tillräkligt i helgen =)

Nä nu ska vi ut och vandra i sooooolen sååå göttis...

Puss Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0