Slapp bakfyllan=)

Igår va en helt underbar dag=)
När jag vaknade gjorde jag ve mig och cyklade ner på arbetsförmedlingen, sen cyklade jag bort till norra hamnen och käkade den underbart goda frukosten dom har på ecpresso house=) sååå gott... satt där mes min äldsta syster och snacka och njöt av solen va så varmt och skönt att sitta där ute=)
Sen va det hem och "fixa lite" mellan 2 och 5 sen va det snabbt in i duschen och fixa till mig och sen i  väg på kalas hos min mormor=)
Sen vart det fest hos syster min=)
Hade kul..... stack ut vid 12 tiden och va både här och där... men hade sååå skoj=) haha
Tror jag va hemma vid 3 tiden somna direkt som en stock och vaknade vid halv 11 det va så skönt att sova lite längre idag=)
Och e inte bakis och det e såååå skönt... nyss varit på macdonalds och käkat bakis mat haha och så va vi inne på expert och sa hej till min syster dotter som jobbar eller praktiserar där inne...
Nu sitter jag och myser i soffan med luna och har det gott.... känns som söndag i dag för vi brukar gå ut på lördagar så men gott att veta att det bara e lördag och 2 dagar kvar av helgen=)
I kväll ska vi käka mongolisk buffe sen ska jag köpa godis det e ju lördag i dag haha och johan ska sen spela en ppoker tunering så jag vet inte vad jag ska hitta på... se om nån vill leka med mig=)
Nu ska jag borsta luna och byta totte på henne och mysa framför tvn ett par timmar... (så gött)

Tack för gårdagen Caroline och Syster Jenny hade så skoj=)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0