Shopping med fritz=)

Jupp jupp=)
Idag stack vi ner i stan till 10 och börja leta efter nått att ha på mig på lördag... hittade först en jätte söt svart skjorta med korta små puff armar=) blir nog den... sen en annan svart söt tröja=) allt e sött idag=) haha
sen hitta jag på h&m ett par super sköna byxor... oooh yees ett par svarta och ett par turkosa (ja det låter inte fint) men till sommaren så blir det super duper fint=)
Har haft lite här hemma sen att göra... och snart ska jag börja vandra bort till min mamma (tar ca 40 min att gå) ska få middag där och johan ska hjälpa henne byta till sommardäcken
Ja sen e denna dagen slut.... jag e arbetslös (ja snart i allafall) och vet fan inte hur jag får dagarna och gå men har nått att göra hela tiden=) skönt dock!!
OCH weeeiiii... hade räknat med att få max 1500 kr i lön nu på mina 5% plus ob.... men fick mer än jag räknat=) lite mer än det dubbla.... såååå nice=) och nästa månad får jag min slutlön så då får jag ju hela semestern utbetalad... plus att jag har 1 vecka sparad från förra året,.,, wiii
Funderar på att ta en intensiv kurs och ta mitt körkort!! Får se vad ekonimin säger och vad johan säger men hade varit perfekt just nu när jag e arbetslös juh kan man passa på.. sen vet man inte när man får nytt jobb och inte hinner med det så hade verkligen varit skönt att bli kvitt det=)

Puss Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det tycker jag att du ska göra..... ta ditt kort nu så fort du bara kan så har du det.....Kramizar LU

2009-03-24 @ 22:57:50
URL: http://dinlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0