Regn sol regn sol

Vilket tråkigt väder det är!!
Skulle mött sysan i dag hos henne vid lunch för att rasta vovvarna och sen åka till mig och fixa hennes naglar...
Men det blev inget av jag ville inte cykla till henne och hon ville inte cykla hit pga regnet så vi tar det nästa vecka=)
Så vi åkte i stället och köpte lite godis till i kväll... och till jobb och köpte ett element för vi har såååå jälva kallt här hemma så det e gött med lite extra värme.. johan fryser så med när han sitter och spelar!
Sen släppte johan vid mig vid solariet så solade 20 min sen promenerade jag hem skönt!!
Nu sitter jag och fördriver tiden här ska har lite jobb sen vid 5 sen ska vi äta middag (kykling potatis och sås) *mummms*
Nä ska nog köra i gång en maskin tvätt och mysa med luna lite i soffan=)

Puss Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0