Nya tag idag!

Har ju då lyckats få tillbax 2,5 kg, men har mig själv att skylla har ätit massa skräp sen vi kom hem från thailand.
Så idag började jag med nya tag... har bara drukit naturdiet och ska försöka köra så mycket rent jag kan i 2 veckor!! Dock äta om jag känner att jag behöver... men då nyttigt=) så nu e jag redan hungrig och måste ha mat så tänkte ta mig en kyklingsallad sen får se hur jag gör... dock ska 5 kilo bort nu på 4 veckor... och jag ska klara det!!
totalt ska jag försöka med mellan 10-15 kg till VILL VILL och ska klara det!!
Tror att jag vill helst ligga på 63 tror det e mitt slutmål!! så 12 kg till!!
Here wee gooo=)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejja dig! =)

2009-03-30 @ 21:53:05
URL: http://mrsapower.wordpress.com
Postat av: Jessica

Hejja dig! =)

2009-03-30 @ 21:54:22
URL: http://mrsapower.wordpress.com
Postat av: Anonym

klart du klarar det=)

2009-03-30 @ 23:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0