Inte kommit in i svensk tid ännu!!

*E Lite jobbigt faktiskt... När klockan e 8-9 på kvällen e man trött som en sten... och man somnar inte senare än 10 och vaknar kl 6-7 på morgonen pigg som en nötkärna=)
Men i kväll ska jag försöka va vaken längre så länge jag bara kan och så man kanske får sova till 8 åt minstonde=)
Helgen gick åt att jobba lördagen, sen en sväng på väla med fritz=)
Sen åkte vi hem kissa luna och åkte och tvätta bilen.... skulle sen egentligen ut men jag va dö som en sill och somnade kors och tvärs i sängen.... orkade inte änns gör mig i ordning=/ Får bli utgång en annan helg snart förhoppningsvis!!
Söndag vakna vi ju då kl 7.... låg kvar i sängen till 9 ca sen upp och hoppade.... åkte ut på ikea med mamma köpte lite typ och ljus och annat smått och gott.... åkte hem till mamma för att sy sy sy=) skoj för det blev jätte bra det jag syde och blev tyg över till annat med..**weeii**
Sen kom frida och käkade pizza med oss....fritz fritz =)
Idag har jag haft lite "fix" här hemma mellan 9 och 1... sen kom syster yster min och snacka lite skit och hon fick sina solglasögon vi köpte till henne i thailand.... åkte till bk och åt lite sen iväg till vår andra syster och va ute och gick en lång promenad med vovvarna... geggit ute så det blev bad för luna när vi kom hem... nu e hon kammad och MEGA fluffig men såååå söt e hon nu när håret börjar bli långt igen=)
Middagen i kväll blev tacos *mums*
Hade sen äntligen ork att slänga in den första tvätten sedan vi kom hem... har verkligen inte haft ork eller lust att göra det innan.... så nu har jag fått undanstökat lite och ska hänga upp tvätt.... och börja kolla på alla pogram jag spelat in... (kommer ta låååång tid) =)

*Längtar lite tillbax till värmen nu... Skönt att vara hemma med men lite sknar jag det*

Bay bay och puss på daj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0