Herregud!!

Det finns en hel del saker man skulle vilja kräka ur sig just nu men jag tror jag ska hålla mig för min egen skull och för vissa andra....
MEN en sak förstår jag inte fortfarande... har skrivit om det innan och det e att jag inte FÖRSTÅR varför vissa tror att dom e mer värda än andra... bara för att du tjänar 1000 kr mer i månaden än någon annan så e du inte en bättre människa och värd mer.... om du har lika ont i foten tillexempel som jag har så e det inte mer synd om dig!!!!
ALLA e lika mycket värda på stegen i livet.... blir så trött på sådana människor som tror dom ÄR något

Har en sak jag vill ha med.... jag vill ha BOKEN NU =)
(syster min, frida och johan vet vad jag pratar om)

Vill nu bara tänka possitiva tankar så ska inte kräka mer nu men spy ord så ska mysa med min underbara sambo=)
Kräker kanske av mig i morgon heheh....

Ohhh i morgon bitti ska jag till min frissa äntligen och fixa håret... LÄNGTAR.. ser förjävlig ut nu efter semestern... har inte färgar det på säkert 3 månader nu så har en utväxt som inte jag haft NÅGONSIN haha så ska bli såååå fin i håret i morgon!!

Är så tacksam med för dom vänner jag har som jag vet jag kan lita på till 100% och som jag vet finns för en i vått och torrt och ni vet vilka ni är.... ni ska veta att jag finns i vått och torrt för er med!!
Samt alla i min familj... systrar och min mamma som alltid hjälper till och finns när man behöver dom

Älskar er!!!

Och så klart min lilla familj här hemma=)


Kommentarer
Postat av: FRiTZ

Säg till syster att jag vill ha titeln och författaren till The Famous Book. Jag lovar att hålla den hemlig för dig! =) Fan Pelle, vi behöver verkligen den där boken nu... Kraaam

2009-03-18 @ 10:24:53
Postat av: Jenny

Tittar in i din blogg då och då.. bara så du vet.. =)

2009-03-19 @ 09:54:05
URL: http://jennytussan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0