Hemma igen

Kallt som bara den e det här hemma ju!!!
Vi åkte från hotellt 13.25 från thailand i går... planet lyfte kl 17.00
Vi hade köpt sömntabletter och åksjuke tabletter som vi proppade i oss när vi kom på planet... somnade direkt efter middagen vi fick efter vi lyft... så skönt... åkte i 6 timmar och mellan landade i nått arabland i 1 timme... sen 6 timmar till hem men som sagt i thailand har dom bra piller så sömntabletterna va ju bra så vi somna igen =)
och ÄNTLIGEN landade vi hemma 01.10 i natt... fortfarande trött... tog 15 min innan vi fick gå av planet (suck) min väska kom först och gissa johans kom typ SIST... vi stog och väntade i 1 timme innan väskorna kom juh... sååå borring... så nästan halv 3 åkte vi hemmåt....och va hemma halv 4 och somna typ halv 5 hade lite post att glo igenom och så innan man kunde lägga sig till ro..... och en av papperna i posten va ett uppsägningspapper från jobb... så nu e jag arbetslös... och ursäkta att jag säger det men jag e inte ett dugg ledsen!!!!!!
Sen kl 9 va det upp för att ha en vän över kl 10... sen på ett "möte" (vill inte att visa ska veta vad deta möte va) men det gick bra hoppas jag=) sen arbetsförmedlingen handla lite mat och sen kom lilla gomman hit=) Längesedan vi träffades va inte mycket tid för hon skulle jobba natt... men nästa vecka får vi mer tid över=)
sen packa jag upp väskona lite svarade på ett antal sms och annat... sen kom mamma på middag mums med lite husmanskost=)
nu sitter johan och visar mamma alla bilderna vi tog där nere.... snart blir det sängen för min del ska ju upp och jobba min näst sista dag i morgon... BUHHUU *not*
Lite bilder kommer senare när jag orkar... just nu e jag trött som en gris!!!!!

Go natt och hej då!!

Kommentarer
Postat av: FRiTZ

Så gött att du är hemma igen, Pelle! Idag ska vi leka en snabbis! yay

2009-03-14 @ 12:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0