Har formodligen natt trevligt att se fram emot nar jag kommer hem:)

Jupp jupp...:)
Hade fatt samtal i forra veckan 3 missade och lamnade pa telesvaret... bad timing... va en intressant person som hade ringt och aven mejlat mig... tyvarr eftersom jag e har nere sa va det fel timing tyvarr och jag la en stor suck... men som sagt man far hoppa pa nasta tag....:)
men sa nu idag nar jag kolla mejlet sa hade jag fatt ett nytt:) weeii glad... dom vill jag ska kontakta dom sa fort jag kan och boka en tid for att ses... kanns sa kul... hoppas verkligen pa det basta...
annars har vi det varm och skont har nere.. nastan for varmt man orkar inte ligga pa stranden sa manga timma... i morgon e sista dagen pa stranden for torsdag blir vi hamtade av buss biv 1 och dra mog flygplatsen home to sweden... sa vi maste hinna med lunch och lite sa sa det blir nog inte sa mycket sol den dagen sa i morgon far vi passa pa:)
Nu e kl 4 har nere och jag ska upp och ringa sen duscha av svetten och sanden hehe... sen ska vi ga och ata pa favvis resturangen vi hittat och sen se om vi kan shopap lite mer:)
Blir inte mer internet heller for det e sista minuterna nu sa inte lont att kopa nytt... sa vi ses nar vi kommer hem!!
Ha det kram pa er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0