Går åt rätt håll iallfall=)

Yes, har gått ner från i går och hoppas det fortsätter=)
Idag har jag lite här hemma att göra... skulle bland annat behöva bada luna lite, hon e lortig!!
sen ska jag ta mig mod att ringa angående ett jobb... ska ringa och ta reda på en sak..=)
Detta jobb jag hittat skulle jag verkligen vilja ha tror jag verkligen skulle kunna trivas där så hade inte varit fel om jag får det....=)
Men vi får se.... fick svar från life i dag, det blev inget där men misstänkte nästan det... det känndes inte 100 när jag va på intervjun... kunde gjort bättre från mig... men jag e såååå nervös när det gäller intervjuer, men det dyker säkert upp nåt nån gång hoppas jag =)


Längtar tillbax hit.... (phiphi island)


Kommentarer
Postat av: FRiDA

Då tar vi nya tag! =)

2009-03-31 @ 14:08:31
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0