Funderingar!!

Över att jag kommit underfund med att jag nog inte kan lita på vissa som jag trodde....=(
Tyvärr!!
Börjar visa sig vilka som man kan lita på och inte!!!
Ska lära mig nu att jag BARA ska säga nått till folk jag verkligen kanlite på till 100% och det e 2 st samt min familj så klart=)
Och sen SKITER jag i om vad du tycker om mig!! Det e inget som betyder nått för mig... för att dom som inte tilldelar nått i mitt liv skiter jag totalt i så du behöver inte slösa din enargi spar den till nått vettigt istället (om du vet vad det är)
It's like this!!!
like me or get the hell out of here!


Kommentarer
Postat av: FRiDA

You go girl! =D

2009-03-29 @ 23:32:56
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0