Frida luna och Benji=)

Idag hade jag ställt klockan på 8... 10 över visar det sig att johan har brottom (jag undrade varför) schemat säger att han börjar kl 9.. men han säger att han börjar kl 8.30 ändringar tydlingen vilken jag ej minns att han sagt=) men jaja
Jag gick upp med honom hoppa i duschen och gjorde mig i ordning...
Tog bussen ner för att möta frida för en frukost i norra hamnen=) (börjar bli stammkund snart) haha
Band luna där ute det va lite kallt så vi gick in, MEN luna va inte tyst en sekund så vi fick gå och sätta oss ute och det va inte så kallt som jag trodde det skulle vara...
Efter frukost gick vi upp till statena och inom frida för vantar sen bort till benji (min systers vovve) som behövde hjälp med kisspause idag=)
Frida kom på att hon skulle köpa bakis tabletter på teknikmagasinet och eventuellt hitta nått till lördag så vi bestämde oss för att ta bussen ut till väla...=)
Jag köpte med bakisen.. fridas vän brukar ta dom och säger att dom hjälper så vi får väl se... bara att köra gärnet på lördag då=)
Frida hitta även en klänning som hon köpte (får se om hon har den på lördag) =)
Jag kom på att jag vill ha en klänning från b.young som syrran köpt den e sååå fin så jag köpte inget utan ska ner och se om dom har den kvar i stan så fall blir det den på lördag=)
Sen åkte vi hem till frida igen jag hämta luna som jag lämnat där medans vi va på väla... sen gick vi hem det va skönt slippa bussen och slippa lunas pip och gnäll.. hon hatar verkligen åka buss och bil... så vi promenerade och det tog ca 35 minuter från stattena till närlunda...
Så nu har jag fått lite mat i magen och ska sola och ner och styrketräna.. sen bär det hem för att göra korvgryta *muuummmmmsss* det e så gott=)

Puss Kram



Kommentarer
Postat av: FRiTZ

Tack så mycket för idag! Det var skönt att komma upp i tid på morgonen, göra något vettigt av dagen och dessutom komma ut en sväng. =)



Förmodligen kommer jag inte ha klänningen på lördag, men vi får se. Har inte riktigt bestämt mig än. Har ju inga skor att ha till den... funderar I-landsproblem AB! ;) Kraaaam

2009-03-23 @ 16:37:22
Postat av: Anonym

Tack för komplimangen ;-)

2009-03-24 @ 22:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0