Cabbat=)

Yes, i morse när vi vaknade va det sol sol sol=)
Så vi tog bilen och körde för att köpa frukost bullar pålägg och våffelsmet=)
Och vi körde ner cabbat, såååå nice=)
Solbrillorna på och vinden i håret.. och värmen på i bilen kan inte bli bättre...
Annars har jag bara haft lite jobb hemma sen tränade jag... nice, längesedan jag styrketränade och det känns.. har bara kört kondition annars...men det behövs lite variering annars händer det inget och så behöver musklerna bli lite fastare=)
Har bestämt på måndag ska jag börja igen...(eftersom jag ska på fest på lör)  ska gå ner 4 kg till på 1 månad tänkte jag!! Måste verkligen klara det!!
För övrigt så har det varit en lugn och skön dag, Johans kompis jonas e här och spelar poker.... sen kommer min syster och systerdotter över på våfflor=) *äntligen*

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0