Weeeiii

Nu har jag lagt min beställning på håret
150 slingor a 50 cm 975 kr med frakt=)
Vet inte hur många som jag behöver men tog 150 direkt...
kan va bra att ha om inget annat... ifall man tappar nån så e det ju lätt att sätt på ny=)
Och jag har så tunt hår med så vill gärna ha så mycket som går hehe

LÄNGTAR

Öveföring direkt nu till deras konto så fort dom såg överföringen så skickar dom
så kan ta 1-2 dagar max=) så måndag eller tisdag har jag det här
hihihihi
Ska bli så skoj.... längtar så sjukt mycket... så nice
att dom har så snabb leverans=) LOVE IT

Beställer från www.no14.dinstudio.se

In och kicka om du med e intresserad!!!

Kommentarer
Postat av: paula

wooow va billigt...vem ska sätta i det till dig?kram

2009-07-11 @ 15:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0