Utkastad!!

Ja från mitt eget hem igår!!
haha nä skämt å sido.. men johan och håkan skulle spela i går
efter vi grillat
och skulle då använda sig av projektorn med (där jag alltid ser tv)
Så kände inte att jag hade så mycket att göra hemma igår
så jag tog moppen och körde bort till Frida
Tack båda fridorna för jag fick hålla er sällskap.. va skoj och skönt att komma hemmifrån
lite faktiskt.... får vi göra om (dock utan att jag ska va utkastad) hahah

Har nyss varit nere i norra och ätit en snabb frukost med min äldsta
syster yster... innan hon börja jobba kl 12...
Älsklingen min slutar 12 och kl 13 ska vi bort till vårdcentralen
och ta vår sista 3:dje vaccinations spruta mot hepatit A och B=)
sen e vi vaccinerad resten av livet... rätt skönt att man slipper fixa med det
nästa gång man vill resa

Sen 17-21 har dom träning idag... tror jag ska ta och följa med ner i dag
har inte så mycket här hemma och göra ändå
och alla jobbar idag känns det som

Hade även hoppats på att avin med mitt hår skulle kommit idag
men det hade det inte så det kommer väl i morgon=) inte senare än så
det skickades ju i lördags och hon sa 1 dags leverans=) men man kan ju inte
riktigt kanske räkna med att det ska komma på måndagen direkt efter helgen
så vi får se i morgon=) ska ändå inte till mia fråns ondag för hon hade massa
att göra i morgon så hade ingen tid över=)
LÄNGTAR mer nu=) weeiiii


Kommentarer
Postat av: annika

hej hej=P

tack så myk=)



ska hålla längre än 1 vecka. mina brukar hålla 3-4 veckor sen får man göra refil.



ja en del hårförlängningar gör jag. man ska väl ha lite nedanför öronen för att det ej ska se för konstigt ut. om du kollar före o efter bilder ser du en som heter sofie jag gjort på som har sjukt kort hår men hennes förlängning blev hur bra som helst. hon har precis nedanför öronen.



mvh annika

2009-07-13 @ 15:29:35
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0