Tråkigt väder

Så tråkigt regnigt väder idag
Stakars tjejen som ska gifta sig idag.. tråkigt väder för henne
Jag har nu städat och varit duktig=)
De blev ingen tävling för johan eftersom det regnar som attan och
han har inga regn däck=(
Men men sånt e det

Jag har verkligen haft fullt upp hela veckan... haft nått att
göra hela tiden
men äntligen en dag utan planer bara ta dagen som den kommer=)

Håret gjorde jag i onsdags... belv sjukt långt...
har klippt det lite provisoriskt själv så länge... kan inte ha det så långt
för mitt eget hår e så tunt och kort så det ser bara förjävligt och falskt ut
och dessuteom när jag sätter upp håretså ser man alla vax plopparna...
trodde inte man skulle se vaxet alls =(
får se om det går att färga och suger åt sig och blir mörkt så syns det ej
ska till tezzan och klippa in håret på onsdag... behövs verkligen
kommer inte ha det speciellt långt heller... får tyvärr för denna gången va en förtjockning bara

Har inte tagit bilder när det e helt klart för jag vill klippa först men här e en bild under tiden
hon sätter i... första bilden e före



Hockey frilla hahha
första slingerna i satta här bara sen tog batteriet slut så klart


Har i veckan även haft frida mamma och paula här


Frida gjorde franska med svarta duttar=)


Mamma gjorde silver och lila blandat glitter med blommiga stickers på


Och paula gjorde olivgrönt glitter...med en vit stickers krumelur=)
så fin den gröna färgen!!

Kommentarer
Postat av: Foki

Nej alltså vi är i Jokkmokk just nu. ^^ Både jag och Ricky. Jag bor hos mina föräldrar och han bor hos sina.



Vi spenderar sommarlovet här uppe. Åker hem till Umeå i Augusti. ^^



Sorry för förvirringen. :p

2009-07-18 @ 23:27:23
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: klojs - en blogg värd att läsa¨

hej hej

2009-07-19 @ 11:17:31
URL: http://klojs.blogg.se/
Postat av: Leia

Snygga naglar.

2009-07-19 @ 14:28:11
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0