Stockholm!!

I tisdags åkte vi upp
innan vi kom iväg då vi skulle packa duscha och göra klart
packa om väskan i påsar eftersom vi inte fick in nått annat i vårt lilla bagage=(
haha så vi bor i påsar här uppe
Vi kom i väg vid 1 och va framme vid 7 tiden!
Tog det lugnt och sen sängen
Hela onsdagen gjorde vi inget speciellt bara tog det lungt här i tyresö
och igår eftermiddag bar det av till gröna lund
Sjukt mycket folk
massa köer jätte tråkigt mne vi han åka en del... åkte en nya insane
och den va verkligen det... helt galet,... fy fan vet inte om jag sätter mig i den igen=)
Men annars va det kul... helt galet hahah jag får adrenalin kick av det minsta lilla så
då kan man tänka sig vad jag fick i dessa då=)
Vi va där med jocke (johans bästa kompis här uppe) och johans lillebror hampus

Och nu har jag äntligen den lilla datan med internet,, johan fick inte igång det trådlösa först men
äntligen i går kväll så gick det
med tanke på att han tog med sig datan ändå vilket han inte skulle så vill
jag kunna ha internet

Idag sov vi länge.... va typ uppe och klara vid tolv'
jocke kom hit och sen åkte vi och käka thai mat gott gott
sen bar det vidare till elgiganten här i länna... för jocke skulle ha en ny data mus
och jag fick mig en ny mobil=) weeeiiii
en nokia E57 såå nice
Den ligger nu på laddning så i morgon får jag ta och kicka och lära mig den
men det e så nice för den har ett litet tangentbort att skriva sms på=)
och så har man bättre kamera iden med=)
och johan köpte en ny mus han köpte en wow mus så jocke skulle ta johans i stället
nördigt men sant... haha datanörd till max

Vovvarna går bra.... luna va nog dock lite åksjuk när vi kom upp.... dom e inte så
jätte lekiga med varandra... luna e mammig som attans
men det går bra
I kv'll tror jag att vi ska gå på bio... vet inte än johan har ju så svårt att öppna munen
och säga nått eller att planera... han kan inte sånt!

Nä ska nog ta och sätta mig på altanen nu det e soligt här nu=)

Skriver mer sen eller i morgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0