Sjukt varmt

Det e riktigt vamrt idag!!
Jobbigt att sita på altanen man springer in och ut=)
Men skönt med sommar

Har börjat kamma luna och få ut hennes knutor i håret
jobbigt som attans

Om 2 timmar slutar bejbi jobba då ska vi grilla och mysa=)

Har märkt en sak med mig själv med
jag har börjat stå på mig mer... säger vad jag tycker nu
e det inte ok vågar jag säga så.... innan sket jag mycket i det
för att inte starta nån onödig situation men nu nej nej nej
egoistisk har jag blivit förlåt men i bland måste man....
vinner jag inget på det ska du inte utnytja det no no no no
e så trött på att ge ge ge och inte få nått...
SO: like me or get out.... don't play some stupid game

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0