Nails och festival=)

När jag hade ätit frukost idag kom syster min över och fixa sina
naglar...det blev sommrigt och fint


Franska med aprokos färgad glitter kant

Fortsatte sen med mina egna när jag ändå va igång... hade en som skulle
lagas och så hade dom växt så mycket... och kännde även
för en ny glitter färg.. så jag fortsatte på den aprikosa som vi lagt på syrran

 

Först glitter sen putsa dom jämna och fina... sen satte jag lite svarta duttar och glans=)
Blev sommrigt och fint det med=)

Nu hoppas vi bara att det blir mer sommar=)

Har varit och solat, snabbade mej när det sluta regna=)
Och ätit en bil kladdkaka nu mummms
Ska snart hoppa in och dusha av mig sen blir det stan och festival
Ska gå och äta på harry's med först=) *mumms*
längesedan ska bli gott med fläskfile på toast=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0