Heldag med johan och fritz=)

Vaknade innan klockan idag med=)
(sätter kl senast halv 12 för jag inte vill sova bort hela dagen fast det e semester)
Inget kul att sova bort dagen
dock om det e dåligt väder kan det kvitta
men jag vaknade runt 10 tror jag kissa luna och la mig igen och snozza
lite med min älskling och väckte honom=)
Sen gick vi upp och käka frukost och åkte iväg för att handla lite
Snacka med frida på msn och hon skulle ta med sin data och
komma över och hjälpa mig med spotify!
När vi kom hem började det med att jag kom på att vi inte har en kavel haha
johan fick köra iväg igen=)
Sen kom frida runt 1 tiden tror jag hon va... började baka kanelbulla
ifulla drag=) massa massa=)
Sen fixa johan ihop en stor kladdkaka god som attan den


Hehe johan ska ju alltid göra bullarna så stora som möjligt
Dock blev dom inte lika stora som förra gången... då blev dom enorma=)



Efter vi va klara och diskat och städat undan satte vi oss för att fika  =)

Mummmms johans kladdkaka va verkligen sjukt god=)


Visst ser det gott ut=)
Med gamaldags gräddglas till..... Null i mun=)

Sen satte vi oss och spela wiii=)

Först av det boomberman sen boomblocks och mariokart!
En hel dag med johan och frida=) haft jätte trevligt

Nu sitter johan och spelar lite wow och jag bloggar och ska se en film i fall
den vill bli klar nån gång... känns segt som faaaan!!

I morgon börjar festivalen här.. dock tror jag inte vi ska ner nått i morgon... blir fre och lör
det räker faktskt.... så kul e det inte där nere.. samma skit överallt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0