Extensions=)

Har inte gjort så mycket dom sista dagarna
Drällt hemma i stället för att gå i stan och göra av med pengar så
har jag varit hemma och sparat pengar=)

I morse kl 9 va vi hos tezzan... johan klippte sig och jag färga håret
och klippte lite i topparna

Förhoppningsvis ska jag göra hår extensions=)
Om inte mitt hår e för kort för det=)
Hoppas hoppas ska bli kul så fall!!

Snart kommer tezzan hit för hennes tur att jag ska hjälpa henne bli fin
Sen ska jag cykla bort till mia

Ha det säger vi haj

Kommentarer
Postat av: annika

hellllo



köper det mesta från ebay o sen har jag en kompis som varit i kina så hon köpte massa roligt till mig.



Jag tar 500 för att sätta i hår (100 slingor) sen tillkommer håret o det e olika priserpå det beroende på längd o mängd o så.



//annika

2009-07-11 @ 01:27:55
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0