En lugn och skön lördag!

Igår så tog jag det lugnt här hemma
städa lite och plocka och diska... kl 3 hämtades jag upp för att
åka ut till syster ysters svärföräldrar...
Vi fika och hade trevligt ett par timmar.. sen vidare hem igen
väl hemma så mötte vi frida i stan för middag på östernspärla
det va verkligen gott.... längesedan vi va på en god kinaresturang=)
Sen vart den hem och kolla tv och decka gott....



Benji och luna i bilen=)

Idag sov vi ut läääänge... gick upp halv 12 ca
Sen 1 kom mamma och hämta oss vi åkte ut för att spela bilbingo
ahhaa ja skratta ni=)
Men jag vann faktiskt 1000 kr=) weeee

Hemma sen laga vi mat gott gott
och nu spelar johan och jag kollar nätet och tv...
blir snart krypa ner och gosa och kolla film=)

Puss och hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud vilken tråkig blogg

2009-07-20 @ 01:29:06
Postat av: FRiDA

Grattis, Pelle! Fan vad nice med extrapengar. =)

2009-07-20 @ 08:14:56
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0