Blev nervös

Precis hemkommen från posten
När jag fick paketet i min hand tänkte jag att han gett mig fel
Kollar på det men nej det e mitt namn på paketen





I detta paket trodde jag inte skulle vara plats till några 150 slingor hår...
tyckte paketet såg väääldigt litet ut

Men jo då där va det väl inpakat





Tycket det ser lite ut med 150... men e kanske inte när man får på
Hoppas inte det iallafall.... då får jag beställa mer fanimej=)

Nu vill jag bara ha det ditsatt med hihihi
helst igår=)
Dock kommer jag behöva klippa det lite... vill för det första inte ha det så stripigt i
topparna det e verkligen inte fint

woohoooo Läntat som attan!!!


Kommentarer
Postat av: annika

vem ska sätta id et på dig?? det ser ganska lite ut..hur myk e det i varje slinga?



ser ut som 0,6 slingor men rikigt bra hår e oftast 1gram



2009-07-14 @ 16:29:41
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: annika

om hon vet vad hon gör så sätter ho på ett sånt sätt att mankan sätta i fler om det behövs.



ska du inte förlänga alls utan ba göra det tjockare räcker det men tror du kommer vilja ha mer sen..dock tråkigt med över 150 ploppar i huvudet..det kliar=P haha

2009-07-14 @ 18:35:06
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: annika

hairiffic.se sjukt bra..just nu håller de på o byta ut sitt sortimengt så säljer ut en dfel..men dte kommer tillbaka massa nytt efter sommaren trorjag=P

2009-07-14 @ 22:14:53
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0