Välkommen till min blogg=)

Hejsan!
Sitter hos min syster och systerdöttrar som här har hjälpt mig skaffa min blogg=)
Har varit och klippt oss, dock har jag bara klippt lite toppar ska låta håret växa ut långt och låta färgen vara så det bleks i thailand s¨å när jagkommer hem ska jag fixa det ljusare=)

Efter vi klippt oss åkte vi till apoteket och fixade ut johans astmamedicin som han får gratis eftersom han har högkostnadskort på det=) så går det ut om 3 veckor så vi skulle passa på att hämta nu innan vi åker så slipper man sen betala 1800 kr för 3 st så man sparar en hel del pengar=) johan bad dom skriva utt ett par på receptet hehe=)

Sen åkte vi hem till min syster för en ansiktsrenovering (ansiktsbehandling) så nice och lite vaxning på läppen färg av bryn och  fransar.. så nu e man lite fin=)
Vi försökte få johan att vaxa bröstet men han vågade ej (eller som han sa han ville inte=) så men han gjorde en ansiktsbehandling iallafall så han med en fin och får nice med färg på semestern=)

Snart ska vi gå hem för att sen gå bort och käka pizza *mums* har längtat efter den länge=) (för er som inte vet så har jag kämpa länge med min vikt men nu gått ner 13 kg =) så man e väl värd en pizza då och då!!

Sen i kväll blir det bio=) vi ska gå och se på bedtime stories (den va bra och rolig) så se den!!


För övrigt så städade jag lite grann här hemma och började leta fram sommarkläderna *weeii* och dom sitter ju med jätte bra nu när jag gått ner så mycket vissa som jag inte fick på mig innan sitter så bra nu=) kul!!

Hejsansvejsan ses en annan dag!

*************LOVE*************


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej hej! lämnar tassavtryck



Visst är det kul när man kommer i sina kläder igen!? =)

2009-02-22 @ 13:52:08
URL: http://mrsapower.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0