Slask =(

Mys morgon!

Idag vaknade jag och älsklingen min innan klockan ringde =) det va skönt vi kunde ligga och  mysa typ 40 min innan jag gick upp för att gå ut och gå en runda med luna vilket slask och halt va det där under, gick runt jordbodalen först och det va jobbigt att gå där kan jag säga... va bara massa snö och skit där gick ju och snubbla och halka runder bara men kämpade på ute i slasket ändå i 1 timme och 10 min, hade dock på mina gympaskor och dom e inte täta men va bångstyrig mot mig själv att jag skulle ha sköna skor att gå i=) så när vi kom hem va både jag och luna genom blöta så det va bara in i duchen med oss båda=)

Sen hade jag lite fix och jobb här hemma, lyssna på lite musik här hemma blev nästan lite sugen på fest=) *yeeeey*
tog bussen sen till min mamma vid halv 3 tiden, luna va enormt jobbig hon satt och gnällde typ hela vägen till min mamma och det e typ en resa på 30 min jobbigt och pinsamt!!
Hos mamma fick vi potatis och en kassler gryta med curry smak god=) johan fick en lunch låda med sig hem.
Satte mig vid mammas data och skrev en ny prislista, och även mitt cv (har ingen skrivare hemma så får passa på hos mamma) behöver verkligen ett nytt jobb och vill ha ett nytt med så skrev ut en hög!
Satt och snacka lite med mamma sen vill älsklingen åka hem så han hann spela lite poker innan sängen kallar=)

Det va min sköna dag idag.... dom går fort men det tycker jag e bra för jag vill att det ska bli onsdag nu, eller helst torsdag för då e vi frame=) så hoppas inte tiden går lika fort där nere=(

Nu ska jag borsta tänderna och hoppa i sängen och kolla på 2 1/2 män hihi vi tycker den e rolig så johan har laddat hem dom 3 första säsongerna nu=)

C yaaaa

Puss puss på min älskade znosse=) (johan)


Luna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0