God frukost=)

Idag hade jag ställt klockan för att gå upp vid 9 tiden för att åka ner i stan och träffa frida runt 10, hade tänkt mig att gå ner så att jag fick min motion med men när jag gick ut med luna på morgonen så va det sååå kallt så det fick bli bussen i allafall=)

Träffade frida vid konserthuset för att sen gå bort till ecpresso house vid norra hamnen, mysigt ställe att sitta på och dom har så sjukt god scones *mums* men smör ost och marmelad, eftersom dom hade en kombinerad frukost med den och juice och kaffe så testade jag en chai latte till (syrran säger det e så gott) så tänkte jag provar det ingick ändå i det billiga priset av 49:- ord 87 så det va nice... mumsade i oss frukosten och snacka massa "skit"

Sen traskade vi in mot stan för jag va tvungen att gå till åhlens för att köpa nagel lim (satt i går med en  kund och skulle laga en nagel och kom där på att jag tog det sista limet) *PANIK* va ju tvungen att ha lim i dag och i morgon med så fick köpa en på åhlens så länge en super strong så den funkade jätte bra=)

Vi fortsatte staden igenom bort på oj skulle köpa lite fler naturdiet drickor och frida köpte en skvallerblaska=) sen gick vi hem till mig inte så långt kvar att gå och det va inte lika kallt ute=) väl hemma fixade vi hennes klor=)

Sen har jag annars haft fullt upp här hemma, va klar kl 9 i kväll sen hoppade jag och znossen ner i ett varmt bad *mys*
Nu sitter jag med en fuktgivande ansiktsmask på mig eftersom jag blev så *ävla torr när jag gjorde en ansiktsbehandling i lördags =) och nu e den snus torr=) ska plocka bort kolla på charterhjältar och sen krypa ner och titta på 2 1/2 män=)

Puss puss
***************LOVE***************
Znossen min



Frida Och Jag=)


Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Alla har vist blogga nuförtiden L

2009-02-24 @ 21:33:16
Postat av: FRiTZ

Snyggast i stan! =)

2009-02-25 @ 10:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0