75 min träning i dag=)

Idag börja johan jobba 9.30, kom in igen och fick inte bilen att starta *suck* inte första gången nu=( så han fick ta hondan men lika glad va han för det så klart=)
Sen han jag knappt ta på mig så kom min äldsta syster hon ville ha sin ena tumme nagel fixad för den trasar sig, sen bara jobb, hade 2 timmar över här emellan nu så jag stack ner för sträning *såå skönt*
Nu väntar jag bara på nästa jobba sen ska jag möta johan i kväll när han slutar jobba, så med andra ord en dag med full fart=)

I morgon åker vi... kan knappt fatta det=) känns inte som det... har börjat smått att ta fram sommar kläderna och solkrämen och badkläderna =) men kommer inte kännas verkligt fråns man sitter på planet antar jag=)

Och några andra ord: Varför tror vissa att allt handlar BARA om dom, att dom tror att dom e mer viktiga än andra... jag e ledsen med så är det inte det e bara att inse!!

Haj and godbaj

Kommentarer
Postat av: FRiTZ

Fan så gött att dra till Thailand! Du anar inte hur avundsjuk jag är! Vill också! Hur ska jag klara mig TVÅ VECKOR utan dig, Pelle?! =(

2009-02-25 @ 10:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0