Today

Mamma kom idag och har fixat hennes naglar



Mamma stannade även och spelade lite wii ett par timmar och
åt middag här hos oss

Har även gjort dessa på Lisa


Franska med en tunn ljuslila glitter kant

Usch trött och seg idag... mamma gick för en timme sedan och jag har
bara suttit vid datan sedan dess och kollat tv
Ska se klart våra bästa år nu sen ska jag se
på tyra banks show sen e det sängen för mig

I morgon ska jag ut på en lång promenad... ska bli skönt

Johan e ledig och tänkt sitta och spela hela dagen för att få ihopa
nått vapen eller va det e sen e säsongen slut haha så då får jag
ha honom i fred hahha
Så ska ut på promenad tänkte jag...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0