Sol bad och skansen!!

Glömmer bort att blogga dessa dagar.... fast jag faktiskt har tid
men idag har det varit ont om det...
I söndags va det kanon väder här... så vi åkte till ett bad/strand... Som är anpassade
för funktionshindrade
skönt faktiskt dom har en pool som är 32 grader varm....
Så vi åkte med johans lillasyster  dit
jätte varmt och skönt... fick en helt del färg faktiskt...=)
Sen åkte vi hem och då hade johans mamma handlat thai mat gott gott,,,,
sen tog jag och emmi en promenad med vovvarna... höll kväll och la mig och kolla på film

Idag har vi varit på skansen och kollat på alla djuren... jätte kul...
va bara jag och johan som åkte... åkte vid halv 2 och åt lunch på vägen och va hemma igen halv 8...
Sen hjälpte johan mamma sin med nya kyl och frysen och jag och emmi tog
lilla promenaden med vovvarna=)
Sen kolla jag och johan på sista filmen vi hyrt och kl va redan kvart över 11 så vi åkte
iväg och lämnade in filmerna så vi inte missar dom i morgon

Imorgon åker jag med emmi under dagen till skansen igen.... =)
Och även Allsången=) johan ville inte gå på det så jag passar på att gå med emmi som
tycker det e kul.. så johan och hans mamma ska åka och fixa tv till hans mormor

Ja du tisdag i morgon och vi har varithär en hel vecka redan...
Johan har denna veckan och nästa semester med sen så e det jobb igen.... 2 veckor har gått fort

Nä nu ska jag kolla färdigt på filmen jag somnade till igår=)
Som vanligt när jag ligger ner... somnar alltid så.... måste verkligen sitt upp i en soffa
för att inte somna.... så for jag lägger mig ner så e det kört!!

Lite ont i ryggen nu... sitter upp i sängen utan ryggstöd... lite kämpigt att hålla sig uppe
kan inte lägga mig ner för då ser jag inte ett skit vad jag skriver... och ligga på mage att skriva e
ju bara totalt omöjligt

GO NATT=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Fin blogg du har :) tänkte bara höra om du skulle vilja följa min blogg på bloglovin.com, som tack gör jag detsamma med din. Om du är intresserad så skriv det i en kommentar på min blogg så trycker jag in att jag följer din också! Ha det bra!

2009-08-04 @ 18:55:21
URL: http://mylifebylewin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0