Snart klar!

Har börjat storstädning i garderober... kläder och skor!!
Och snart e jag äntligen klar!!
Känns såååå nice
har städat undan dom flesta sommarskor som jag vet ej kommer användas mer
samt plockat fram lite höst skor i stället... fått i ordning i hallen
köpte nya lådor att stoppa skor/kläder i så man förvarar det snyggt
i stället och vet var allt e nånstans!
Städat helt och hållet inne i stora garderoben "arbetsrumet" såå
sjukt dammigt överallt.. men slängde ut allt och damsög hyllplanen och så=)
Sen började jag städa ut allt "skit" i garderoberna i hallen... hade fan massa skit som
låg på golvet inne i båda dom stora som va helt onödigt att ha där
Och hitta även massa som vi inte änns behövde spara så va nyss och kasta
3 stora påsar med skit heheh varför sparar man på sig allt???
Nåväl... fyllde även 2 stora ikea påsar som ska ut i förrådet!
Samt att jag städat bland alla kläder... tagit undan sånt som jag inte änn snvänder
så onödigt att det ska ta massa plats... så nu hittar man bättre både i garderob och
i byrålodorna=)
Och bland allt städ så hittade jag ett 10 tal kläder som fortfarande har prislapp
på sig... undra varför man har massa man inte använt... verkligen bara inpuls
köp på det haha för vissa kläder stoppa jag undan med
för jag vet att jag inte kommer använda det änns... har jag
inte änvänt det det sista året gör jag nog inte det nu heller=)

Och söta lilla luna höll mig sällskap ute i hallen medans jag städade=)


Sötnosen=)

Nu e det bara förrådet med som ska städas... men det ska mamma hjälpa
min med i veckan som kommer... ska bli nice
tror vi har en hel del där ute som inte behöver finnas massa att kasta
Och man kommer inte änns in där inne.. så ska bli skönt att få ordning där
för 3 gången=)
Jag och johan har städat där 1 gång och mamma har hjäpt mig en gång innan


Och snart kommer min älskling hem från träningen igen!!

Love Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0