Skönt att komma igång igen!!

Idag va det nya tag!
Började dagen med att ta mig till annica med luna sen gick
vi och hämtade hennes morbrors vovve matilda
och tog oss en lååång promenad i pålsjöskog!!
Skönt va det verkligen va ute och gick i 2 timmar
gick dock nästan vilse i den stora skogen och trodde knappt vi skulle hitta
ut hahaha men tillslut så=)
Sen tog vi bussen hem igen och somna en stung på soffan
det va niiiccce haha=)
käkade lite mellanmål/lunch sen va det dags för att ta tag
i träningen igen!
Yes annica fick med mig på spiningpass idag och det va
skönt att nån tog med mig så man kommer igång!!
Det va en ny tjej som höllt i det och hon va bra... nice musik och så!
Det gillar vi! Tummen upp

så det va nice... tur vi bara tog 45 min att börja med för jag va heeeelt slut
men skönt.... duchen va välbehövlig efter och lite mat i magen
Nu har jag myst ner mig i soffan och ska kolla tv och slappa bara!!

Och i morgon tar vi fler tag och ska börja på viktväktarna igen
och annica ska med och prova=)

nu ska jag kila vidare c yaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0