Semester bilderna kommer här


Första dagarna i stockholm... Simpson blir kammad och klippt
Och lilla dodo ligger och har fullt upp och snackar i mobil haha



Lustig huset va 2 i va inne i=)
Johan jocke och hampus åkte "uppskjutet" eller vad den nu heter
Har åkt den en gång och ALDRIG mer hahaha

Insane skulle vi ju prova... köra i typ 45-50 min sjukt jobbigt...
jag ville vända ju närmre vi kom och ju hådrare
Men kan säga som så den VA insane!! haha
Men sjukt kul ändå

Innan vi skulle hem så ville jag vinna lite
Jag vinner typ verkligen ALDRIG
Men denna gång hade jag fan tur hahaha


Lite knasiga typer stötte vi med på=) hahaha

På fredagen åkte vi till elgiganten och jag köpte ju en ny mobil
Nokia E75 och e totalt nöjd med den=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0