Såå fint väder!!

I går hade jag lite att göra med
Men skönt tiden går fort.. i tisdags va jag verkligen sjukt trött
Igår hade jag besök av linda... alltid lika kul när hon kommer
så mycket att prata om=) tack för den pratstunden

Frida lilla har med varit här i veckan och fått lite klofix
och det blev så här





Rött och silvrigt "stav" glitter.. eller som hon själv kallar det "strössel"
hehe... måste komma ihåg att ta lite mer kort.. men jag glömmer bort det bara

Igår orka jag inte göra mat va helt slut... åkte och sola och blev mer
trött av det.. så johan köpte med sig mat hem från big buddha=) mums
sen när han kom hem sa han med att håkan frågat om han ville med på bio så
jag hängde med jag med... vi såg G.I joe faktiskt riktigt bra va den!
Värd att se på bio om ni funderat på det
Har även transformer 2 jag vill se... måste... får se om vi hinner i helgen=)

Nu ska jag nog ta en promenad med vovven min och njuta av vädret=)
Tror luna skulle tycka det va skönt med
Johan e ledig i dag och i morgon och det tycker han nog e skönt
han sitter och kopplar av vid datan nu... blev ingen sovmorgon i dag
vi va riktigt trötta båda men han hade tid hos näs doktorn i dag
Så jag åkte med och tog en frukost i stan och sen åkte vi för att handla
min kräftor till i morgon=) muuuummms längtar!
Älskar verkligen kräftor!

Ha dej haj

Kommentarer
Postat av: Andreas

följ min blogg med bloglovin så gör jag samma sak :)

2009-08-21 @ 12:02:14
URL: http://mittnamnarante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0