Så nöjd!

Igår va jag i väg med mamma typ hela dagen!!
Tog bussen hemmifrån kl 1
och åkte bort till skopunkt.. och hittade mig 2 par höst/vinterstövlar
ett par svarta och ett par bruna=)
och mamma tog ett par hon med man får ju ett par på köpet ändå
snygga och sköna=)
Sen åkte vi vidare till ikea där jag shopade lite till hallen och annat
smått och gott som man hittar där=)
Sen in på väla där jag hitta en tunika en kofta och ett par nya vita leggins
eftersom mina andra vita hade hål i sig inte så snyggt=)
sen vidare hem till mamma och sydde tyget jag köpte... sen vidare hem till oss
där vi pimpade till min hall och fixa pannkakor
Så här blev resultatet (som jag egetligen ville tapetsera om)
men vill inte lägga pengar själv på det när HBG hem ska fixa

Ny matta svart/vit (hade innan en grön i olika nyanser)
Sen en ny färg på tyget på skobänken( där jag hade en dassig
grön färg innan) och andledningen e att min förra
hund tuggade på bänken så har valt att ha tyg över och det piffar till det
tycker det e snygg och man slipper se alla skor jag jag har vant mig
så därför köper jag inte en ny bänk gör sen när v flyttar
Färgen blev jätte bra det lyfte upp hallen så mycket ser frächade ut där nu


Därav har vi dom nya stövlarna med=)

Sen har vi ena garderob dörren som e så tom och tråkig
så där kom det upp lite färgglada tavlor (hade ingenting där innan)



Blev så mycket mysigare i hallen med dom tavlorna

Sen har vi sista vid byrån där hade jag innan bara en rund spelet som va
grön blå nu har jag i stället satt en tavla där satt upp dom
guldiga huvudena jag köpte i thailand och på bänken blommor och lite färgglada 
ljus... och massa ljus det e mysigt=)

Ja hallen e verkligen så mycke mysigare nu=)

Ska bli kul att se vad folk säger det e verkligen en helt annan hall...
den lyser upp mycket mer nu, innan va den tråkig som attans=)
Men ändå tänk vad lite nya färget och tavlor kan göra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0