Pust

Har verkligen haft massa att göra
Inte haft mycket tid att sitta vid datan... bara kollat runt lite
sen hoppat i säng... dagarna har varit långa..
En till i morgon sen e det lugnt=) såå skönt!!
inte haft mycket att blogga om dessuteom... så=)
Mer än att frida nu hjälpt mig att lägga in spotify på min data=)
weeee så nice att höra massa ny musik så trött på den jag hade innan
samma samma samma hela tiden typ

Såå glad tack frida!!
 
Vi har precis ätit pannkako, längesedan johan önska sig det
Dock blev det sen middag johan skulle slutat kl 18
men när han kommer till jobb säger ansatt 20 =(
deppigt
så svårt det ska vara att lägga in så det stämmer överens
man planerar ju kanske lite i sitt liv och då komma till jobb och helt plötsligt
jobba 2 timmar till än man väntat sig e inte så kul!!
GÖR RÄTT NÅN GÅNG!!

Nä nu ska jag kolla våra bästa år sen krypa ner i säng sååå trött och ont i ryggen!
Måste ringa cia nu nu nu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0