Helgen!!

I fredags va vi på cosmonova och killa på utställning och 3d bio i deras baouta sal=)
mega stor e den.. vi såg en film om rymden
Sen va vi hemma vid 7 då va det middags dags
I går åkte vi in och köpte tee till mormor och mamma och tog en lunch på vägen hem... sen vart det
bara lungt och skönt resten av dagen
idag åkte jag in i stan för att träffa frida.... mellan 2 och 5 typ den gick hennes tåg hemmåt igen
Men det va kul.. skönt att träffa nån hemmifrån
Börjar längta hem lite till min säng.... och måste gå på massage har sååå ont i min rygg
så det blir att ringa cia direkt när vi kommer hem
sen har jag en massa annat som måste fixas med
Så i morgon blir det en sista shoping runda i farsta centrum....=) weeii
Sen åker vi hem vid lunch på tisdag!!

Nu ska jag spela eller kolla tv.....
Vi hörs hemma och då kommer bilder med som jag tagit på skansen och så=)

Ha det haj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sajervihadethaj!

2009-08-09 @ 22:41:54
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in dagens favorit scen ifrån filmen "Another Cinderella Story" <3 http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/favoritscen.html#comment

2009-08-09 @ 22:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0