Allsång

I tisdags va vi på allsång på skansen
Det va skoj... dock va vi där redan kl 3 och köade.. sista avsnittetoch det va sjukt med folk
Va där med emmi och eftersom hon e rullstolsbunden så hade vi bra platser... presis vid scenen typ
och precis där kändisarna kom in.... det va nice
dock när man vl ställt sig så står man man kommer  inte ut för allt folk
och där e inga benkar pga att rullstolar ska få plats och ingen stol hade jag... såååå
jag kan säga att jag hade ont i rölven och benen och ryggen efter den dagen... somnade som en stock
när jag väl kom hem igen
Men kul aldrig varit där tidigare... så spännande... ävan arne wise ( eller hur det stavas) va där i publik
Kort jag tagit kommer upp sen när jag kommer hem och kan läggain bilderna på min data

I onsdags va vi och sola och bada det va sjukt varmt fick lite bränna...=)
se3n gjorde vi inte så mycket mer än tog det lugnt... skulle kolla film men somnade som en sten haha
Idag åkte jag med emmi till farsta centrum och shoppade,... hitta massa kul
speciellt ett par sjukt snygga skor till=) och massa kläder

Imorgon ska vi ta det lugnt på förmiddagen sitta och sola i trädgården
Sen bär det av till cossmonova och kolla.... ska det va varmt som i dag vill jag åka dit på eftermiddagen
så man hinner sola lite först.. man får ju passa på när det e varmt...=)

Sen lör eller söndag så vill jag in till stan... hoppas på att frifa vill med nån av dagarna... får se
vad som blir annars får jag åka in själv för stan ska jag till=)
Sen blir det lite mer sol och bad sen börjar det närma sig hemgång

Saknar min säng och tv lite där hemma...

Nu ska jag kissa luna och sen lägga mig och kolla på wallander kuriren

Go natt hörs när jag har tid och ork

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0