Ace age i 3D

Igår blev det ingen film... vi spela poker och sen spela wii och sen
gick jag och läste i min bok... Så dumt läser jag nu
Idag blev det bio i stället.... vi sov säkert till kl 12 nästan
gick up käka frukost och sen in i duschen och fixa... satt lite vid datan sen bar det
av till bio på heron city mellan 15.30 till 17.00
Den va bra... och alltid kul att se i 3d
Sen åkte vi och skulle se om skopunkten va öppen men det va den inte
så vi åkte hem och börja fröbereda på middag... det blev grillat idag
alltid gott=)
Vädret idag har varit lite knas innan det kom ett jävla regn sen så på kvällen fram mot halv 7 blev det helt klart på himlen=)
När maten va klar la jag mig ett tag för jag vart så trött och ont i huvudet....
Sen åkte jag och johan iväg och hyrde 3 filmer... såg den ena nu och har 2 kvar men har
dom i 3 dygn.... jag tog en skräkis som jag kan kolla på när jag har tråkigt...
Skickade upp johan nu så han kunde spela lite så han inte blir ledsen....hahaha
jag tänkte ändå sitta lite här sen upp och läsa min bok=)
Är lite trötter så
Imorgon hoppas vi på fint väder så vi kan sola och bada lite=)

Nä nu ska jag nog sticka upp där uppe och varma ner mig i sängen det e så kallt här nere i köket
först blir det en sväng ut oc kissa luna

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0